۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

امیری خبر داد:

افزايش 2 برابري اسکان فرهنگیان نوروزی در مازندران

افزايش 2 برابري اسکان فرهنگیان نوروزی در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اسکان فرهنگیان نوروزی استان، در سال 92 از افزایش دو برابری نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علي اميري اظهار داشت: از آغاز پذيرش مسافران نوروزي در پايگاه هاي اسكان استان تاكنون 325 هزار و 644 نفر روز مسافر پذيرش شدند.

وی بيان داشت: 108 هزار و 548 نفر مسافر نوروزي در قالب 22 هزار و 70 خانوار در مدارس، اردوگاه ها و مراكز دانشگاه فرهنگيان استان اسكان داده شدند.

اميري افزود: با توجه به حجم مسافران نوروزي در اين ايام آمار مسافران نسبت به سال گذشته دو برابر افزايش داشته است.

افزایش اسکان مسافران در چهاردانگه ساری

اميني، بخشدار چهاردانگه با اشاره به روند مناسب خدمات رساني به مسافران اظهار داشت: خوشبختانه روند پذيرش مسافرين در منطقه خصوصا در ستاد اسكان بسيار مطلوب بوده و تاكنون رضايت مردم را در پي داشته است.

وی با اشاره به تجهيز مدارس براي اسكان مسافرين تصريح كرد: مسافران با هزينه بسيار اندك ، از مدارس مجهز به امكانات رفاهي و خدماتي بهره مند مي شوند.

امینی با اشاره به ضرورت افزايش ميزان اقامت در منطقه خاطرنشان كرد: مسئولان ستاد منطقه  و همه دستگاه هاي اجرايي در صدد ايجاد جذابيت و امكانات لازم براي افزايش ماندگاري و اقامت در منطقه باشند.

پدیرش 13 هزار مسافر نوروزی در آمل

مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل در بازديد فرماندار اين شهرستان از مدارس طرح اسكان گفت: بيش از 13 هزار نفر روز مسافر  فرهنگي و غير فر هنگي در مدارس اين شهرستان از آغاز طرح پذيرش شدند.

وي افزود: با توجه به اين كه تاكنون تعداد اسكان مسافران نوروزي در  آمل در دور نخست سفر از مرز چهار هزار نفر گذشت اين ستاد آمادگي پذيرش و اسكان مسافران فرهنگي را در 24 مدرسه دارد.

اکبر لطفي بيان داشت: آموزش و پرورش آمل قبل از اجراي طرح نوروزي، تعمير، تجهيز و بهينه سازي يكصد و 86 اتاق در 24 مدرسه را جهت اسكان در دستور كاري خود قرار داده بود كه تمامي مدارس مجري طرح با جديت در اين امر ، مشغول خدمت رساني به مسافران نوروزي هستند.

اسكان 3 هزار مسافر نوروزي در مدارس  قائم شهر

مفيد فلاحي اظهار داشت: از تاريخ 28 اسفند 91 تاكنون بيش از سه هزار نفر، از مسافرين فرهنگي و غير فرهنگي در مدارس اين شهرستان اسكان يافتند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر بيان داشت: اين تعداد مسافر در قالب  608 خانوار بوده كه بيش از  524 خا نوار فرهنگي ، 84 خانوار را غير فرهنگي تشكيل دادند.

وي تعداد كلاس طرح اسكان نوروز 92 را، 121 كلاس در قالب 58 كلاس گروه الف، 27 كلاس گروه ب و 24 كلاس گروه ج و همچنين مركز تربيت معلم شهرستان با 12 كلاس گروه الف بيان كرد.

اجرای طرح ملي دادرس در ساري

سيد علي ساداتي سليمي گفت: دوره آموزشي 40 ساعته  طرح ملي دادرس (دانش آموزان آماده در روزهاي سخت) در ساري برگزار شد.

معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش مازندران بيان  داشت: اين دوره آموزشي با حضور مديران و مربيان مدارس دولتي و غير دولتي دوره راهنمايي شهري مركز استان با مشاركت امور جوانان جعميت هلال احمر برگزار شد.

وي افزود: هدف از انجام اين طرح افزايش سطح ايمني ،كاهش خطر پذيري و پيامدهاي ناشي از وقوع حوادث در مدارس از طريق تربيت تيم هاي دانش آموزي آماده در مواجهه با حوادث و ترويج فرهنگ ايمني در جامعه است.

اسکان سه هزار مسافر نوروزی در بابل

عيسي لطيفي گفت: در عيد نوروز براي اسكان مهمانان نوروزي 21 مدرسه در قالب 210 كلاس به صورت ويژه تجهيز و در اختيار مسافران و ميهمانان فرهنگي نوروزي قرار گرفته است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان بابل افزود: تا پنجم فروردين 546 خانوار در قالب 2834 نفر روز در مدارس پيش بيني شده براي اسكان ميهمانان نوروزي پذيرش شده اند.

وي تصريح كرد: براي آماده كردن مدارس، قبل از آغاز طرح نوروزي تعمير، تجهيز و آماده سازي مدارس براي اسكان مسافران در دستور كار آموزش و پرورش قرار گرفت و هم اكنون مدارس پيش بيني شده از امكانات خوبي برخوردار هستند.

 

کد خبر 2023333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha